středa 15. července 2009

Byli jste automaticky přesměrování na blog Bonus.cz


Dobrý den,
omluvte prosím dočasnou nedostupnost serveru www.bonus.cz. Z důvodu velkého zájmu uživatelů o naše služby došlo k přetížení serverů.


Abychom zachovali kvalitu pro uživatele již zapojené do probíhajících aukcí, byli jsme nuceni omezit počet nově příchozích. Zkuste proto znovu načíst stránku www.bonus.cz za několik minut, až tato špička opadne. Pro ukrácení čekání jsme vás přesměrovali na náš blog, kde se dozvíte mnoho zajímavých informací a novinek o projektu Bonus.cz. 


Ještě jednou se omlouváme za nepříjemnosti způsobené nedostupností serveru a věříme, že budoucí dobrá zkušenost s aukcemi na www.bonus.cz vám tyto obtíže bohatě vynahradí.


Děkujeme za pochopení,


Tým Bonus.cz









Co je Bonus.cz?


Bonus.cz je adrenalinová aukce s takzvaným placeným příhozem. Provozovatelé projektu jsou společnosti Tiscali.cz a CoMoGa s.r.o. Nový trend zábavného nakupování na českém internetu, tzv. entertainment shopping, přichází ze zahraničí, kde funguje již několik let.


Bonus.cz Vám dává možnost nakoupit si z pohodlí domova, pobavit se při tom (o produkty soutěžíte s ostatními uživateli) a především při nákupu ušetřit. Nejčastěji se úspora pohybuje mezi 70–80 % ceny produktu.


Na Bonus.cz se draží pouze nové zboží. Sortiment zahrnuje více než 200 druhů atraktivního zboží od elektroniky, herních konzolí a mobilních telefonů, přes hračky, bílé zboží, kosmetiku a technologické novinky, až po exkluzivní likéry, zájezdy nebo lístky na koncerty.

Jak funguje Bonus.cz?

Pro zapojení do aukcí je nutná jednoduchá registrace. Každé přihození v aukci je zpoplatněno fixní částkou s hodnotou jednoho bonu. Bony jsou virtuální měnou Bonus.cz. Jeden bon má hodnotu mezi 4–10 korunami, záleží na způsobu platby a velikosti nákupu.


Cena draženého zboží se jedním příhozem zvedne buď o deset haléřů, nebo o jednu korunu. Každý příhoz prodlužuje dobu aukce až o 30 sekund. Všichni dražitelé tak mají vždy šanci reagovat na poslední příhoz.


Díky pevně dané výši příhozu roste cena produktu pomalu a vítěz tak v naprosté většině případů získá zboží za výrazně nižší částku, než je obvyklá maloobchodní cena.